Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Programın Amacı:

Bilimsel yöntemler ışığında, iletişim çalışmalarını gerçekleştirebilecek nitelikli, iletişim becerileri gelişmiş, etik değerlere sahip profesyoneller yetiştirmek amaçlanmıştır. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı sizi sadece bir mesleğe değil, hayata hazırlayan bir programdır. Halkla İlişkiler alanında önde gelen şirket  ve kuruluşlardan  gelen  eğitim kadrosu  ve akademisyen eğitmenlerimiz ile programımız  okulumuzun önde  gelen birimlerindendir.

 

Eğitim Süreci

RTEÜ Halkla ilişkiler ve tanıtım programında halkla ilişkiler ve tanıtım üzerine iletişim literatüründe yer alan kurumsal bilginin yanı sıra, uygulamaya yönelik becerilerin kazanılması önem taşımaktadır.  Bu nedenle I ve II. yarıyılda temel bilgilere III. ve IV yarıyılda meslek becerilerini artıracak uygulamalı derslere ağırlık verilmektedir.

Uygulama Çalışmaları ve Staj

RTEÜ SBMYO Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programında, kurumsal bilginin yanı sıra, uygulama yaparak becerilerin kazanılması önem taşımaktadır. Bu nedenle 1. ve 2. yarıyılda temel bilgilere 3. ve 4. yarıyılda meslek becerilerini artıracak uygulamalı derslere ağırlık verilmektedir.

Staj, eğitim ve öğretimin önemli bir bölümüdür. Staj Süresi 40 iş günüdür. 2. yarıyıldan sonra yapılacak staj devresi, ikinci sınıf meslek derslerinin kolay anlaşılmasına yardımcı olmaktadır. Programımızda derslere ve uygulama çalışmalarına devam zorunluluğu bulunmaktadır.

 

Mezunlar

Halkla ilişkiler ve Tanıtım Programı mezunları kamu ve özel sektörde çeşitli kurum ve kuruluşların iletişim, kurumsal iletişim departmanlarında çalışabilecekleri gibi medyada, halkla ilişkiler ve iletişim ajanslarında, medya planlama, müşteri temsilciliği gibi alanlarda çalışma olanağı bulabilmektedirler.

Avantajlar

ÖSYM tarafından düzenlenen DGS sınavında Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı Mezunları; Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, İletişim Sanatları, İletişim ve Tasarım, Reklamcılık, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler, İletişim, İletişim Bilimleri, İletişim Tasarımı, Reklam Tasarımı ve İletişimi Açık Öğretim Fakültesi İşletme Bölümü’ne dikey geçiş yapabilirler.